Gamereknek

2009.08.10. 14:43

Ugye mindenki ismeri a S.T.A.L.K.E.R. játéksorozatot? Még szép. Nekem személy szerint nem jött be ez a erdőn-mezőn mászkálós játék, amikor feltelepítettem, arra számítottam, hogy az erőműben, falvakban és Pripjaty-ban kell mászkálni majd, de csalódnom kellett. Háromszor is belekezdtem, hogy na most elviszem Pripjaty-ig de mindháromszor elegem lett belőle már az elején.

Most viszont megjelenik a 3. rész a Call Of Pripyat. Ugye a játék neve is a városra utal, de a gameplay-ben meg a screenshot-okban megint miért nem látok Pripyat-ot? Pripjaty megint háttérbe szorult és a szokásos erdőn-mezőn mászkálás lesz a játékban kevéske Pripyattal. Lehet tévedek(remélem így lesz és én is élvezni fogom), majd ha megjelenik idén ősszel, meglátjuk.

Na de ne az én véleményem alapozza meg mások tetszését, íme egy kis bemutató a játékról:

Story: A sztori az első epizódot folytatja, amikor is a Zónába vezető út felfedezése után a kormány egy "Fairway" névre hallgató hadművelettel próbál rendet tenni a CNPP-területén belül és a Zónát írányítása alá venni. Ez a próbálkozás elbukik, a helikopterek rejtélyes módon lezuhannak. Ezen események következtében az USS ("Ukraine's Security Service") egy ünököt küld a Zóna központjába... És innentől a játékoson van a sor.

Gépigény:

Minimum:
-Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
-512 MB RAM
-128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600

Ajánlott:
-Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+
-2 GB RAM
-512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850

 

Screenshot-ok:

A bejegyzés trackback címe:

https://cnpp.blog.hu/api/trackback/id/tr501300457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.